Regulamin sklepu decosa.pl

obowiązuje od 01.06.2024r.

Postanowienia ogólne:

a) Sklep internetowy decosa.pl prowadzony jest przez firmę SAARPOR POLSKA Sp. z o.o., z siedzibą w Tarczynie, ul. Kazimierza Dobrowolskiego 21A, wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000105116, NIP 5221009427, REGON 010872399.
b) Regulamin określa zasady korzystania z serwisu internetowego sklepu decosa.pl oraz zasady zawierania i realizacji umów sprzedaży.
c) Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem internetu.
d) Korzystanie z serwisu internetowego sklepu oznacza akceptację regulaminu.

Zawieranie umów:

a) Oferta sklepu internetowego decosa.pl jest informacją handlową, w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego.
b) Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę przez cały rok. Realizacja zamówień następuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, wyłączając dni świąteczne.
c) Wszystkie ceny podawane na stronach internetowych sklepu decosa.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT 23%).
d) Sklep internetowy decosa.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów oferowanych w sklepie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, a także do zmiany regulaminu.

Dostawa:

a) Sklep internetowy decosa.pl realizuje zamówienia na terenie całego kraju.
b) Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie sklepu.
c) Koszty wysyłki są w pełni pokrywane przez klienta, chyba że wartość zamówienia przekroczy 100zł brutto. 
d) W zależności od ilości zakupionego towaru i rodzaju przesyłki koszty transportu mogą się zmienić. Jeśli masz wątpliwości dopytaj o ostateczny koszt transportu przed dokonaniem zakupu.
e) Przesyłki realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
f) Sklep internetowy decosa.pl nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane działaniem firm kurierskich.

Płatności:

a) Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest mElements S.A.
b) Sklep internetowy decosa.pl umożliwia dokonanie płatności za zamówione towary przelewem na rachunek bankowy lub płatnością elektroniczną.
c) Dostępne formy płatności:
– Przelew tradycyjny
– Szybki przelew Paynow, w tym:
– Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro,
– Blik

d) W przypadku wyboru przelewu tradycyjnego, płatność należy dokonać na rachunek bankowy sklepu w ciągu 7 dni od momentu złożenia zamówienia. Nr. rachunku bankowego: 91 1140 1010 0000 5135 6800 1012
e) W przypadku wyboru płatności elektronicznej, płatność musi zostać zrealizowana natychmiast po złożeniu zamówienia.
f) W przypadku braku wpłaty na rachunek sklepu w terminie 7 dni od złożenia zamówienia, sklep internetowy decosa.pl ma prawo anulować zamówienie.

Odstąpienie od umowy/zwrot towaru:

Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni, bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem ust. 7.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy pisemnie. (np. drogą elektroniczną) przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy. Odstąpienie od umowy powinno zawierać: numer zamówienia, dane kupującego.

Jeśli zwrot towaru wynika z nieprzemyślanego zakupu, Klient zwraca towar na swój koszt, produkt nie może nosić śladów użycia, musi też posiadać oryginalne opakowanie jednostkowe. Po 14 dniach klient traci możliwość zwrotu bez podawania przyczyny.

Przed dokonaniem zwrotu prosimy o poinformowanie sprzedawcy o zamiarze telefonicznie lub mailowo.

Przesyłka ze zwrotem powinna mieć etykietę z napisem „zwrot”. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Adres do zwrotu/reklamacji towaru:
SAARPOR POLSKA Sp. z o.o., 
ul. Kazimierza Dobrowolskiego 21A
05-555 Tarczyn

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od otrzymania towaru z powrotem od Klienta z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi dokonane przez niego płatności.

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu.

Przy zwrocie przedmiotu bez podania przyczyny (pełnowartościowego produktu, zgodnego z zamówieniem) sprzedawca nie będzie zwracał kosztów dostawy kupującemu.

Reklamacje:

Konsument może złożyć reklamację w ciągu max. 1 roku od nabycia towaru.
Jeżeli rzecz kupiona ma wadę fizyczną, kupującemu przysługuje możliwość zwrotu lub wymiany towaru.
Reklamacje przyjmowane są w formie pisemnej np. w formie e-mail. W treści reklamacji prosimy podać numer zamówienia oraz występujący problem.

W przypadku reklamacji złożonego zamówienia należy kontaktować się ze Sprzedawcą używając następujących danych kontaktowych:

  • tel: 22 756 76 79
  • adres e-mail: saarpor@saarpor.com.pl

Kolejnym krokiem jest odesłanie reklamowanego przedmiotu. Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zostać odesłana na adres firmy Saarpor Polska Sp. z o.o. i mieć etykietę z napisem „reklamacja”.
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Reklamacja będzie rozpatrywana w terminie 14 dni kalendarzowych od przyjęcia zgłoszenia.

Wymiany prowadzimy tylko i wyłącznie w przypadku pomyłki z naszej strony lub wadliwego produktu.

Gwarancja:

Gwarancja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w produkcie. Czas gwarancji: 1 rok.

Nie podlegają gwarancji:
1) mechaniczne uszkodzenia produktu i wywołane nim wady
2) uszkodzenia produktu powstałe w wyniku zjawisk losowych np. pożar, zalanie itp.
3) uszkodzenia i wady produktu wynikłe na skutek:
    a) użytkowania niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją;
    b) samowolnych napraw, przeróbek;
    c) normalnego zużycia w czasie eksploatacji.
4) uszkodzenia powstałe w czasie eksploatacji np. zarysowania, zabrudzenia, przetarcia