Odstąpienie od umowy/zwrot towaru:

Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni, bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem ust. 7.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy pisemnie. (np. drogą elektroniczną) przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy. Odstąpienie od umowy powinno zawierać: numer zamówienia, dane kupującego.

Jeśli zwrot towaru wynika z nieprzemyślanego zakupu, Klient zwraca towar na swój koszt, produkt nie może nosić śladów użycia, musi też posiadać oryginalne opakowanie jednostkowe. Po 14 dniach klient traci możliwość zwrotu bez podawania przyczyny.

Przed dokonaniem zwrotu prosimy o poinformowanie sprzedawcy o zamiarze telefonicznie lub mailowo.

Przesyłka ze zwrotem powinna mieć etykietę z napisem „zwrot”. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Adres do zwrotu/reklamacji towaru:
SAARPOR POLSKA Sp. z o.o., 
ul. Kazimierza Dobrowolskiego 21A
05-555 Tarczyn

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od otrzymania towaru z powrotem od Klienta z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi dokonane przez niego płatności na podane konto.

Przy zwrocie przedmiotu bez podania przyczyny (pełnowartościowego produktu, zgodnego z zamówieniem) sprzedawca nie będzie zwracał kosztów dostawy kupującemu.

Reklamacje:

Konsument może złożyć reklamację w ciągu max. 1 roku od nabycia towaru.
Jeżeli rzecz kupiona ma wadę fizyczną, kupującemu przysługuje możliwość zwrotu lub wymiany towaru.
Reklamacje przyjmowane są w formie pisemnej np. w formie e-mail. W treści reklamacji prosimy podać numer zamówienia oraz występujący problem.

W przypadku reklamacji złożonego zamówienia należy kontaktować się ze Sprzedawcą używając następujących danych kontaktowych:

  • tel: 22 756 76 79
  • adres e-mail: saarpor@saarpor.com.pl

Kolejnym krokiem jest odesłanie reklamowanego przedmiotu. Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zostać odesłana na adres firmy Saarpor Polska Sp. z o.o. i mieć etykietę z napisem „reklamacja”.
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Reklamacja będzie rozpatrywana w terminie 14 dni kalendarzowych od przyjęcia zgłoszenia.